Skip to content

Statul grija noastră poartă

Iunie 24, 2009

Foto: Amnesiacgirl

Neam de daci şi de romani

Fără tată, doar cu mumă

Ce-au trăit aici de ani

Muncind  glia cea străbună

 

Când zici ţară, tu vezi munţii

Vezi câmpia roditoare

Curcubeu, la baza  punţii

Ape  pure  în  izvoare

 

Teritoriu de poveste

Prins în harta amintirii

El a fost mereu şi este

Locul sfânt al nemuririi

 

Un popor vrednic şi drept

Locul acesta îl sfinţeşte

Cum mama la al său piept

Prunc mângâie şi  hraneşte

 

Să  ai forţă să învingi

Duşmani mulţi ce ne vândură

Strângem  bucuria-n chingi

Suferim privind  la ură

 

Duca-se iar pe pustii

Vrem în pace să trăim

Timpurile nu-s târzii

Mai putem să construim

 

Doar unirea ne mai ţine

Pe aici nimeni nu   trece

Crescu  ţara  din suspine

Leagăn cald  cu apă  rece

 

Urmaşi suntem şi visăm

La o Românie mare

Gândurile ce le  avem

Mai au semne de –ntrebare

 

Incotro ne ducem toţi

De ce nu vedem cărarea

Sunt în ţară prea mulţi hoţi

Cine poate şti urmarea

 

Statul care ne conduce

Încă lecţia n-o ştie

Suntem toţi într-o răscruce

Căutând lumina vie

 

Voi ce staţi la cârma ţării

Din prea mult  vă faceţi  plinul

Puneţi lacăte comorii

Că vă atinge destinul

 

Veţi plăti, orice minciună

Ce o spuneţi printre dinţi

Noi v-am împletit cunună

Şi am crezut că sunteţi sfinţi

 

Mai avem încă răbdare

Mai sperăm în viitor

O să vină clipa în care

S-o trezi   acest popor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 comentarii leave one →
  1. Iunie 24, 2009 3:47 pm

    ,,

    Mai avem încă răbdare

    Mai sperăm în viitor

    O să vină clipa în care

    S-o trezi acest popor.”

    Eu una cred ca se va trezi,ca va gasi o cale spre mai bine…ma incapatanez sa cred asta desi am postat pe blogul meu un articol referitor la tineri ca speranta a democratiei romanesti iar comenturile lasate nu sunt foarte optimiste…pacat…de ce ma incapatanez sa cred ca tinerii vor sti sa faca politica mai bine?Pt ca daca nu as face-o si as trai cu gandul ca nimik nu se va schimba cred ca mar apuca o lehamite de tot…si sper sa reusesc sa cred cat mai mult timp posibil…
    Cu respect,Loredana

  2. maminineta permalink*
    Iunie 24, 2009 5:27 pm

    Lory mami,esti curajoasa,trebuie sa lupti pentru idealurile tale,sunteti o generatie de copii inteligenti.O sa reusiti ,eu am incredere.

  3. Iunie 25, 2009 8:16 am

    Fur şi eu poza, chiar dacă nu mă voi referi la daci şi romani…

  4. maminineta permalink*
    Iunie 25, 2009 10:30 am

    Vania, Amnesiacgirl se bucură când faci asta.

  5. Iunie 28, 2009 4:44 pm

    Faină remarca. Rămîne optimismul.

  6. maminineta permalink*
    Iunie 28, 2009 9:31 pm

    Multumesc de vizita Ioane, cand esti tanar exista si optimism, dupa ce trec anii e mai greu.

Lasă un răspuns

