Skip to content

Scrisoare catre Antoaneta

Mai 15, 2009

Copila mea mi-e greu nespus

Când  ştiu că eşti  departe

Doar gându-mi vine ca răspuns

Când il trimit, drept carte

 

La noi in sat sunt toate vechi

Cum ţi-aminteşti matale

Doar Lola-i  tare de urechi

Şi latră tot a  jale

 

A îmbătrânit si ea si noi

Că timpul nu te iartă

Azi nu  mai mergem în zăvoi

Stăm mai mult pe la poartă

 

Pe langă casa ne-nvârtim

Sunt treburi multe , grele

Si cât de mult noi  pătimim

Nu ne plângem de ele

 

Ştii nucul mare din grădină

Ce dădea nuci cu sacul

S-a răjghinat si c-o prajină

L-am sprijinit săracul

 

Trei cloşti 50 de pui mi-au scos

Şi-i cresc pe bătatură

Mai am şi-un cocoşel  frumos

Ce cântă noaptea-n sură

 

Ştii uliciora cu fântâna

E zarvă mare-n sat

A-nchis-o cu-n  oblon Frâsâna

De când s-a măritat

 

Moşica Ana e mai bine

O mână o mai doare

In spate e un junghi de-o ţine

Dar merge pe picioare

 

Eu multe-aş vrea să-ţi spun,  să ştii

Şi sa-ţi trimit prin carte

Mă plimb prin  camere  pustii

Ca  tu esti prea departe

 

Fetita mami,  Antoanetă

Pe-acolo-i  frig  acum

Ti-ampletit mama o jachetă

Ca sa o porţi la drum

 

Noi te-asteptăm cu dor si drag

Cu bunătati pe masa

Cuminţi si albi tot stăm pe prag

Până-o sa vii acasă.

 

 

 

 

7 comentarii leave one →
  1. Mai 16, 2009 9:54 am

    Din nou ai scris o poezie minunata. Felicitari…

  2. maminineta permalink*
    Mai 16, 2009 12:38 pm

    @Al 2lea-destinatara poeziei e plecata din tara.Dar dorul mamei ramasa acasa nu se poate masura.

  3. Mai 17, 2009 5:31 pm

    Frumoasa poezie Maminineta! Si trista! Daca batranii nostri (cei ce-i mai avem), asteapta din cand in cand cu nerabdare sa le calcam pragul, oare cu ce suflet incarcat de dor isi asteapta aceasta batranica fata plecata peste mari si tari? Trist!

  4. Mai 17, 2009 5:33 pm

    Maminineta, ma ierti daca ti-am oferit o leapsa preluata de mine de la Vania? O duminica plina de zambete!
    http://www.neacostache.com/2009/05/17/m-am-pricopsit-cu-o-leapsa/

  5. maminineta permalink*
    Mai 17, 2009 5:40 pm

    Nea Costache-intamplarile vietii, lacrimi si bucurii.

  6. maminineta permalink*
    Mai 17, 2009 10:13 pm

    Nea Costache- am preluat-o , o gasiti in rubrica ,,proza,,

Trackbacks

  1. Daily News About Canada : A few links about Canada - Friday, 15 May 2009 01:39

Lasă un răspuns

