Skip to content

Simfonie de culoare

Aprilie 10, 2009

Foto:Mihaella1

Picteaza natura acum

Respira prin  val de culoare

Tot omul pleaca la drum

Sa soarba nectar si parfum

Sa stranga in suflet splendoare.

 

Culege, un an sa-i ajunga

Imparte lumina cu noi

Strecoara prezentul intr-o dunga

Tot raul e inchis intr-o  punga

Si visele zboara suvoi

 

De strangi si tu cu ardoare

Pastrezi si-apoi daruiesti

Te-ncearca o sfanta chemare

Esti parte din lumea cea mare

Si pacea in suflet primesti

 

Culoarea e viata si dorul

Asterne speranta pe rana

Deschide lumii izvorul

Indreapta spre bine poporul

Durerea ramane orfana

 

Culoarea ce ochiu-ti imbie

Prezenta acum la Pitesti

Emana doar bucurie

Un an intreg  sa iti  tie

 Parfum  sa vrei sa  traiesti

 

 

7 comentarii leave one →
  1. Aprilie 10, 2009 10:22 pm

    Frumoase flori.. Daca i-as duce asa ceva sotiei mele, cred ca o saptamana intreaga s-ar alinta pe langa mine, intocmai ca o pisica, drept multumire.. 🙂

  2. Aprilie 11, 2009 12:37 am

    Simfonia asta e molipsitoare 😀

  3. maminineta permalink*
    Aprilie 11, 2009 7:24 am

    @Ion Dascalu-Daca nu duceti florile, macar ramane gandul frumos si tot este ceva.

  4. maminineta permalink*
    Aprilie 11, 2009 7:29 am

    @-Oana mami,e foarte frumos la voi.Cand a impartit Dumnezeu culorile naturii, voua v-a lasat mai mult.Sunteti fericiti.Primiti energie pozitiva din culoare.

  5. mihaella1 permalink
    Aprilie 11, 2009 6:43 pm

    Foarte frumos:)….si poezia si poza.

  6. Aprilie 11, 2009 11:39 pm

    Maminineta, am o mare rugaminte: adresare la persoana a IIa, singular.. Multumesc! Toate cele bune! 🙂

  7. maminineta permalink*
    Aprilie 12, 2009 11:40 am

    OK, am inteles.

Lasă un răspuns

