Skip to content

Intoarcerea acasa

Aprilie 7, 2009

Foto :Amnesiacgirl

In casa parinteasca par straina
Ma-ntorc de Paste ca sa-i vad pe toti
Ne strange mama-n brate si suspina
Ce dor i-a fost de noi si de nepoti

Odaia buna-i proaspat varuita
Cu paturi vechi si multe amintiri
Cu mama-n prag batrana si-ostenita
Si noi,  ce am ramas doar musafiri

Miroase-n casa paine coapta-n vatra
Si cozonac pufos, ah ce parfum
Ce-ti schimba viata toata dintr-o data
Si uiti ca esti prea obosit de drum

Cu oua rosii mama ne imbie
Cu branza proaspata si vin din beci
Si Doamne cat ar vrea ca sa te tie
Sa mai ramai cu ea , sa nu mai pleci

Ce bine c-ai venit pe-aici copile
Ai mai crescut nu te-am vazut de-un an
Sa—mi dee Domnul doar atatea zile
Cat sa te vad pe tine beietan

Stiu ca e rau si pentru voi departe
Ca painea-i scumpa, se castiga greu
Insa distanta care ne desparte
Tot arde rana din sufletul meu

Destul, acuma mi-a trecut durerea
Puneti-va straiul de sarbatoare
Sa ne rugam cu toti la invierea
Celui ce E si va ramane mare

Treceti cu toti la masa din gradina
Ca prajitura e aproape gata
Se scalda curtea toata in lumina
Ce bucuros si mandru  este tata.

14 comentarii leave one →
  1. Aprilie 8, 2009 8:45 am

    Ehei, traditiile noastre.. Se pare ca se cam pierd.. Pacat..

  2. maminineta permalink*
    Aprilie 8, 2009 9:38 am

    @-Ion Dascalu-poate si noi suntem de vina ca nu gasim suficient timp sa obisnuim copii cu ele.

  3. Aprilie 8, 2009 8:41 pm

    Asa e, noi in primul si primul rand ar trebui sa pastram in suflet toate traditiile astea frumoase si apoi sa le predam mai departe copiilor nostri..

  4. Aprilie 9, 2009 9:34 am

    Pregătim veşmintele de sărbătoare…

  5. Darius permalink
    Aprilie 9, 2009 10:49 am

    Cu ce-i tortu’ ????

  6. maminineta permalink*
    Aprilie 9, 2009 10:55 am

    Cu fructe si multa frisca

  7. maminineta permalink*
    Aprilie 9, 2009 10:55 am

    Trebuie.

  8. Aprilie 9, 2009 2:04 pm

    multumesc mult pentru link.

    mult succes!

  9. maminineta permalink*
    Aprilie 9, 2009 2:13 pm

    Alex, imi place mult ceea ce faci.

  10. mihaella1 permalink
    Aprilie 9, 2009 10:02 pm

    Cred ca avem cele mai frumoase traditii…..Hmm, tortul arata foarte bine!!

  11. maminineta permalink*
    Aprilie 10, 2009 7:49 am

    @Mihaela, te invita mami la o felie de tort. Multumesc pentru vizita.Te mai astept.

  12. Aprilie 14, 2009 8:12 am

    Cat de frumos este descrisa atmosfera familiara! Dupa ce s-au dus batranii, ceva se rupe in noi si incercam cu disperare sa pastram acest frumos obicei de a-i avea pe urmasi la masa noastra de sarbatori. Din aceasta frumoasa poezie se desprinde atata liniste si gingasie, dragoste si frumusete sufleteasca! Felicitari Maminineta. Fie ca la masa parintilor tai, de sarbatori, sa se stranga, nu numai aceleasi persoane ci si nepoteii si de ce nu, stranepotii! O zi minunata Maminineta!

  13. maminineta permalink*
    Aprilie 14, 2009 10:09 am

    @Nea Costache-in familie te simti cel mai bine.Vorbesc de familia romaneasca care-si pastreaza valorile, care se bazeaza pe respect si bun simt.Din pacate citim cu totii in ziare despre parintii care-si lasa copii pe drumuri, sau ii invata lucruri rele.Multumesc lui Dumnezeu ca familiile noastre sunt respectate, nu am fost niciodata bogati si am muncit mult sa ne realizam visele.Intalnirile de sarbatori ne bucura pe toti.Va doresc un Paste fericit.

Trackbacks

  1. Metatext bricolat din blogotecă « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

Lasă un răspuns

