Skip to content

Singur cu apusul meu

Aprilie 1, 2009

Foto: Amnesiacgirl

Sunt singur si-apusul ma doare

Mi-e teama de noapte si sper

Ca strigatul meu catre soare

Te va intoarce  din cer


Tot chem un gand sa aline

O viata ce-o dau jumatate

Chemarea de-ajunge la tine

Din drumul tau  greu  te-o abate


Mi-e dor de-ntrebarile tale

Raspunsuri acum as gasi

Privesc amarat catre soare

Si-as vrea sa ramana doar zi


Plecata in tunel de lumina

Tu aripi ai prins chiar in zbor

In aer o pace deplina

Suspina doar tainicul dor


Un soare-obosit m-a ajuns

Pictand pe cer o icoana

Strang lacrimi suvoi intr-un plans

Ce sapa in suflet o rana.

 

2 comentarii leave one →
  1. Aprilie 2, 2009 9:24 am

    Inteleg! Am trait si eu aceste versuri.Dar pomii infloresc iarasi…

  2. maminineta permalink*
    Aprilie 2, 2009 11:02 am

    @primadona-asa e viata-uneori doare asa de tare…dar totul trece in uitare.

Lasă un răspuns

