Skip to content

Fetita din Targoviste

Martie 10, 2009

Foto : Amnesiacgirl

 

Cu zambetul ei trist privea la lume

Parca astepta de sus un semn divin

Era fetita care n-avea nume

Dar  lasa-n urma numai cer senin

 

Isi impletise parul in cosite

Purta sfios,  costum de-odinioara

Un sort frumos si-o ie cu altite

Pastrat de generatii drept comoara

 

Privind-o asa frumoasa si curata

Tu te opreai din mersul inainte

Si te trezeai din vis asa deodata

Legand in fraze, de demult cuvinte

 

Cand la Targoviste vei avea drum

S-o cauti pe fetita ca o floare

Ea mai pastreaza de demult parfum

In portul ei din zi de sarbatoare.

 

 

 

7 comentarii leave one →
  1. Martie 13, 2009 4:44 pm

    Ziua buna
    Semne de primavara… Multumesc
    Cele bune

  2. maminineta permalink*
    Martie 14, 2009 12:15 am

    @Flavius, fotografia e recenta, facuta la Targoviste de Amnesiacgirl .Mi-ar fi placut sa stiu numele fetitei din fotografie…M-a impresionat privirea ei.

  3. Martie 15, 2009 2:17 pm

    Sarut mana Maminineta! Si eu am remarcat aceasta fetita pe blogul talentatei Amnesiacgirl: are o privire trista, parca asteptand sa se intample ceva! Poezia este pe masura fetitei si a minunatului sau costum. Felicitari maminineta! O duminica minunata!

  4. maminineta permalink*
    Martie 15, 2009 3:12 pm

    @Nea Costache-am lipsit ultimele zile din fata calculatorului,socrul meu a parasit aceasta lume la 82 de ani si am facut cele de cuvinta.Dupa asemenea evenimente iti dai seama ce putin pret punem pe viata noastra si cat timp irosim. Fiecare minut trait cum trebuie,conteaza.

  5. Martie 15, 2009 9:30 pm

    Sa-i fie tarana usoara! Asa-i viata, ne ofera si bune si rele! Suntem datori sa ne ingrijim parintii, asa cum si ei ne-au ingrijit pe noi. Condoleante!

  6. Martie 16, 2009 8:52 pm

    Condoleante si din partea mea. Chiar ma intrebam de ce nu ai mai scris nimic

  7. maminineta permalink*
    Martie 16, 2009 9:26 pm

    Va multumesc din suflet, orice cuvant de incurajare de la prieteni e pentru mine balsam sufletesc.

Lasă un răspuns

