Skip to content

Un vin transforma

Februarie 13, 2009

Din vremi de departe, stramosii ne spun

Sa bei cu masura caci vinu-i chiar bun

Dar asta nu-nseamna aproape nimic

Ca vinul e apa, ce-o bea un amic

Deloc nu alege, tot cade pe jos

Inghite in sec, dupa-un vin tamaios

Mananca orice si continuu i-e sete

Si nu este vin,sa nu il  imbete

Ii da viata lui,  un strop de amar

Il toarna cu vin intr-un mare pahar

El bea dintr-o data paharul cel plin

Amaru-ndulceste lichidul rubin

Si nu mai aude, amicii ce-i spun

Repeta intruna ca vinul e bun

El uita cu totul ce scaun ocupa

Tot cere, iar cere cu vin alta cupa

Priveste la sticla ce vrea s-o inceapa

Sa fie cu vin, nu –i trebuie apa

Adoame tarziu si nu stie unde

De-l strigi e degeaba, nu poate raspunde

In somn el viseaza doar pline ulcioare

Si maine  va cere la noi indurare.

8 comentarii leave one →
  1. Februarie 15, 2009 9:32 am

    Raportez că-n Oradea am băut cu măsură. În special bere belgiană, dar şi vin, plus câteva soiuri de tărie…

  2. maminineta permalink*
    Februarie 15, 2009 11:02 am

    @Vania-n-ar fi sticat si un paharel de zaibarel.Daca aveti pofta,trimteti pe mail o adresa si zaibarelul marge pachet acolo.

  3. Februarie 15, 2009 11:48 am

    Prin e-mail există riscul să se verse…

  4. Februarie 15, 2009 5:36 pm

    In vino veritas, spuneau stramosii nostri latini! Si ce dreptate aveau: Omul, la betie, nu prea stie sa minta, spune totul pe sleau! Un pahar de vin bun este medicament, mai multe, e otrava! Si pentru cel care-l bea si pentru cei din jurul lui! O saptamana cu realizari!

  5. maminineta permalink*
    Februarie 15, 2009 6:43 pm

    @-Vania n-am glumit, nu m-am exprimat corect,unde sa trimit un bidonel cu zaibar ? La ce adresa?

  6. maminineta permalink*
    Februarie 15, 2009 6:45 pm

    @Nea Costache-asa este, cateodata vinul este medicament, baut rational.

  7. Februarie 15, 2009 7:36 pm

    Îl iau când trec prin zonă… Nu-s refractar la dat adresa, dar am emoţii cu transportul prin poştă.

  8. maminineta permalink*
    Februarie 16, 2009 3:49 pm

    Ok, am inteles

Lasă un răspuns

