Skip to content

Concurs-Fara canguri

Ianuarie 28, 2009

Pentru ca-mi place-Moshe&Mordechai

Cel mai bun blogger dintre scriitori- Oana Stoica-Mujea

Cel mai bun scriitor dintre bloggeri – Ioan Usca

Blogul cu cel mai mult umor – Trexel

Cel mai bun critic literar-Oceania

Cel mai bun cititor -Cella

Cel mai bun blogger dintre politicieni – Corina Cretu

Cel mai bun politician dintre bloggeri -Chinezu de Maramures

Cel mai informat blogger – Ciutacu

Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă – Simona Ionescu

Cel mai respectat blogger/bloggeriţă – Maria Barbu

Cel mai curajos blogger – Sibilla

Cel mai gustos blog – Ciocolata cu piper

Cel mai sensibil blog – Nea Costache

Cel mai bun blog al unui ziarist – Crina Dunca

5 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 28, 2009 8:21 pm

    Multumesc de nominalizare Maminineta, nu stiu daca o merit, in tot cazul, imi doresc mult mediatizatul „Fara canguri”, nu neaparat gratuit, dar musai, cu autograful autoarei! O seara minunata!

  2. Ianuarie 28, 2009 9:57 pm

    Mulţumesc pentru nominalizare!

    Oricum, nu mă las fără… fără canguri!

  3. Ianuarie 29, 2009 1:42 pm

    ok, m-ai convins, las deocamdata deoparte alte preocupari si ma relansez in umor 🙂
    multumesc mami
    n-am priceput de ce nu poti comenta la mine, hai sa rezolvam

  4. maminineta permalink*
    Ianuarie 29, 2009 8:11 pm

    @-TREXEL,am priceput pina la urma,nominalizarea ta ramane in piciare.

  5. Maria Barbu permalink
    Ianuarie 29, 2009 10:03 pm

    Maminineta, saru-mana pentru nominalizare! Iarta-ma ca nu am spus nimic pana acum, dar abia azi am vazut. Multumesc mult de tot, imi face o deosebita placere.
    Te imbratisez cu mult drag.

Lasă un răspuns

