Skip to content

Noaptea

Ianuarie 8, 2009

Cand noaptea coboara

Cu gerul subtire

Acopera parca

A noastra simtire

Pe strada, doar vintul

Ingheata si el

I-e teama sa bata

E tot mai stingher

Zaresc din fereastra

Trei  sferturi de luna

Cu chip de zeita

Ea  razele-ndruma

De pleci mai departe

Si gandu-ti coboara

Gasesti universul

Ce-ti tulbura versul

Si-ti ia din povara.

 

15 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 9, 2009 12:19 am

    Maminineta, cuvintele mi-s prea sarace pentru a descrie frumusetea acestor versuri! Multumesc! O seara minunata!

  2. maminineta permalink*
    Ianuarie 9, 2009 11:52 am

    @ Nea Costache- multumesc mult-intodeauna ma incurajezi.Cu bine

  3. Ianuarie 9, 2009 12:15 pm

    Nu-i numai de incurajare, chiar imi place! Sarut mana!

  4. Ianuarie 9, 2009 12:22 pm

    O astfel de noapte
    ce-o ai in vedere
    Nu pot sa spun
    ca imi face placere

    Ca unul ce-n iunie
    Pe lume-a intrat,
    Iubesc noaptea vara,
    cu ceru-nstelat

    Cand greierii canta
    chemand la iubire
    Si roza te-mbata
    si simti ca ti-e bine…

    🙂

  5. Ianuarie 9, 2009 3:33 pm

    sarumana 🙂
    Ha, super faine versuri! simplu, putin, cu rima… nu-mi plac poeziile fara noima si fara vers. parca nu-mi canta in ureche

  6. maminineta permalink*
    Ianuarie 9, 2009 4:49 pm

    @al2lea-frumos, e o noapte de vara.Si intrarea mea in lumea acesta s-a intamplat tot in iunie.Dar nu trebuie sa trecem cu vederea frumusetea inghetata a noptilor de iarna.Drumul pe care mergem e din ce in ce mai drept.Numai bine va doresc.

  7. maminineta permalink*
    Ianuarie 9, 2009 5:01 pm

    @Trexel-voiam de mult sa comunic cu tine
    dar cunostintele mele in cele ale calculatorului sunt slabe-fetita mea ma mai ajuta desi ea este la Bucuresti si eu in sudul tarii.Voiam deci sa-ti spun ca-ti ascult mereu muzica pe care o selectionezi si imi place.
    Te felicit pentru fetita superba ,ce se joaca pe blogul tau,ai o familie frumoasa sa-ti traiasca si m-au bucurat si pozele de la munte pe care ni le-ai aratat si noua. Comunicam acum, desi gandurile tale mi-s cunoscute de cand ti-am descoperit blogul.Multumesc de aprecieri si de vizita.Te mai astept.

  8. Ianuarie 9, 2009 5:04 pm

    Deci tot geamana, ca si mine?

  9. maminineta permalink*
    Ianuarie 9, 2009 5:09 pm

    @al2lea- Exact si ne mai place si poezia

  10. amnesiacgirl permalink*
    Ianuarie 9, 2009 5:54 pm

    ma primiti, ma primiti? facem clubul gemenilor iubitori de poezie…nu ca ar fi gemeni pe lumea asta care sa nu;)

    felicitari pentru versuri! tine-o tot asa:)

    pupik, mama!

  11. Ianuarie 9, 2009 6:50 pm

    Da… mie si proza. As putea spune ca mai mult proza… Poezii nu prea am scris.

  12. maminineta permalink*
    Ianuarie 9, 2009 7:48 pm

    @amnesiacgirl-te primim cu placere-clubul e deschis tuturor, daca o sa fie timp voi face si citeva previziuni pentru gemeni in 2009

  13. maminineta permalink*
    Ianuarie 9, 2009 7:53 pm

    @al2lea-Poezia si proza sunt evadari din realitatea tot mai gri care ne inconjoara.Amandoua merita lauri, cel care scrie ce simte si cel care are emotii cand citeste se departeaza cu mult de omul cotidian cu griji si necazuri.Sa evadam deci…

  14. Ianuarie 13, 2009 5:21 pm

    al2lea…nu, geamana ca mine, te rog frumos 🙂
    mami, multzam frumos de aprecieri, sigur ne mai comunicam

  15. maminineta permalink*
    Ianuarie 13, 2009 9:19 pm

    @Trexel-cred ca stiam ca est in gemeni,nu-mi mai amintesc daca e scris acest lucru pe blogul tau sau la-am citit prin alte bloguri pe care scrii si tu.Mi-e ciuda ca nu pot sa arunc nici o piatra la tine ,poate ma inveti sau sau faci abordarea posibila.Citeva din scrierile tale chiar le-as fi comentat,dar cand apas comment,dispare textul,asta e nu stiu.Hei , nu rade de o persoana mai in varsta.Recunoaste macar ca incerc sa tin pasul, dar voi sunteti asi in calculatoare.Numai bine iti doresc.

Lasă un răspuns

