Skip to content

Cuvantarea

Noiembrie 11, 2008

De dimineata anuntata, cu surle, trambite o mie

O conferinta e de presa, chiar elefantul o s-o tie

Uimita adunarea toata, sta smirna-n ascultare-adanca

Privea crucis la masa mare , ce-i  asezata e pe-o stanca

S-o vada toti, sa ia aminte

Caci elefantu-o sa graiasca

Cu fala sa imparateasca

Isi va alege scutier

Tara de hoti sa o pazeasca

Ridica elefantul trompa: Voi constienti sa fiti fartate

Ca-n tara asta numai eu, doar eu raman sa fac dreptate

De nu mi-o place scutierul, ce mi-l propuneti sa-l numesc

Eu voi alege dupa carte si… dupa crezul meu  ,,lumesc,,

Nu pot sa pun pe orisicine

Sa fure cascaval si oase

Chiar daca voua va convine

Mie puternic imi miroase

-Deci luati aminte , doar o data

Voi spune eu ce voi alege

De-acum -naite orice dorinta

A mea-e litera de lege

-Vreau ca maimutica Nuti, zilnic trompa mea sa spele

-Slugile ce ma-nconjoara, sa curete la podele

-Nici sa nu-nzadniti sa credeti, ca nu am puteri depline

-Fala mea imparateasca s-o dati jos, nu imi convine

Si-incheie dar elefantul, prea slavita cuvantare

La pamant cazura toate , prapadite animale.

Plecara capul si-apoi

Cu coada intre picioare

Randuiti doi cate doi

Intrebau cu gura moale:

Ce cuvinte,  ce trufie, mintea nu poate-ntelege

-Noi de ce mai stam pe-aicea , nu avem ce mai alege.

No comments yet

Lasă un răspuns

