Sări la conţinut

Întrebare fără răspuns

octombrie 21, 2009

Foto : Amnesiacgirl

Înşelătoare vreme  ne-a prins şi ne apasă

Cu curgerea ei fadă, nici pic de strălucire

Nu simţi o rază caldă, întinderea-i ceţoasă

Aştepţi o limpezire.

 

Sunt prea multe păcate de tras şi-o să ne doară

Greşelile făcute de  noi,  de când ne naştem

Deloc nu ne mai  pasă de timp, natură,  ţară

Nimic nu   recunoaştem.

 

La orice ţipăt, capul ţi-l pleci că-ţi este teamă

Te sperie scrisoarea ce poartă un antet

Când fulgeră şi plouă, te mai gândeşti la mamă

Ţi-e dor de un  pachet.

 

Doar trecători pe punte, privim cum se deşiră

Un ghem făcut cu trudă,  de-o ţară de străbuni

 Ce se întâmplă acuma,  deloc nu ne mai miră

Şi punem întrebarea :

Când vom fi noi mai buni ?

 

11 comentarii leave one →
  1. octombrie 21, 2009 8:39 pm

    Eu ştiu un lucru sigur: deşi afară-i ceaţă
    Şi pare că pământul nu are dimineaţă
    O vorbă veche spune că dup-aşa potop
    Va fi iar vreme bună, şi-un trai plin de noroc…

  2. maminineta permalink*
    octombrie 21, 2009 9:20 pm

    Al 2 lea-versurile sunt foarte frumoase,ar fi bine sa fie si adevarate.O noapte linistita cu primadona langa tine.

  3. octombrie 22, 2009 12:56 am

    „Doar trecători pe punte, privim cum se deşiră

    Un ghem făcut cu trudă, de-o ţară de străbuni

    Ce se întâmplă acuma, deloc nu ne mai miră

    Şi punem întrebarea :

    Când vom fi noi mai buni ?” – în ritmul de acum, niciodată… Din păcate…

  4. maminineta permalink*
    octombrie 22, 2009 4:40 am

    Poate ca voi si copii vostrii mai prindeti schimbarea in bine.Pentru noi insa nu mai e timp.

  5. octombrie 22, 2009 11:30 am

    Nu mă tem de scrisori, dacă nu-s de la Administraţia Financiară…

  6. maminineta permalink*
    octombrie 22, 2009 11:36 am

    Vania, mai ales scrisorile de la Administratia Financiara au antet.

  7. octombrie 25, 2009 8:23 pm

    Poate vom apuca si noi Maminineta timpul acela! Depinde de noi, cei carora li se cersesc voturile!

  8. maminineta permalink*
    octombrie 25, 2009 10:50 pm

    Sa speram Nea Costache.Mai e putin.

  9. octombrie 29, 2009 11:20 am

    cel mai mult mi-ar placea sa nu mai fim rai unii cu altii!!

  10. maminineta permalink*
    octombrie 29, 2009 6:47 pm

    Da Julz,asa ar fi bine.Depinde asta de fiecare dintre noi.

Trackbacks

  1. Metatext de duminică. Alt bricolaj prin blogotecă « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

Lasă un comentariu